Torebki foliowe – wyróżnij swój produkt!

Współczesny nasycony rynek wymaga od producentów szukania rozmaitych sposobów na to, by się wyróżnić. Dobra jakość często nie wystarczy. Nabywców przyciągnąć można, dbając m.in. o wizerunek samego produktu i całej marki. Pomocne w osiągnięciu celu są odpowiednio dobrane opakowania. Torebki foliowe są na tyle wszechstronne, że sprawdzą się w wielu przypadkach. Dowiedz się, jakie są ich zalety i możliwości zastosowania.

zalety torebek foliowych

Zalety torebek foliowych i worków celofanowych

Torebki foliowe i worki celofanowe to wyroby stosowane od wielu lat. Zostały docenione ze względu na swoje liczne zalety. Do ich atutów należą m.in.:

  • lekkość,
  • przejrzystość – możliwość ekspozycji zapakowanego produktu,
  • ochrona wnętrza przed wilgocią i zanieczyszczeniami,
  • elegancki wygląd,
  • dostępność różnych rozwiązań umożliwiających opakowanie wielu produktów.

Firmy wykorzystujące worki celofanowe i innego typu torebki foliowe cenią je również za możliwość naniesienia na ich powierzchnię dowolnego nadruku – może to być zarówno logo firmy lub opis produktu, jak i rozbudowana grafika podkreślająca jego walory. Możliwość zastosowania torebek o różnej budowie i typie zamknięcia sprawia, że tego rodzaju opakowania niezwykle wszechstronne i wygodne zarówno od strony produkcyjnej, jak i z punktu widzenia nabywcy.

Jak można wykorzystać worki celofanowe i inne torebki foliowe?

Dla wyspecjalizowanego producenta opakowań foliowych nie stanowi problemu zarówno wytworzenie małych torebeczek o boku długości zaledwie kilku centymetrów, jak i worków o znacznie większych wymiarach i pojemności. Torebki foliowe mogą być płaskie – ich budowa przypomina nieco koperty – lub mieć tzw. zakładkę denną, która nadaje im trzeciego wymiaru. Po wypełnieniu torebka z zakładką denną ma szerokie, płaskie dno. W celu jego usztywnienia można zastosować kartonową wkładkę.

Wspomniana wszechstronność oznacza, że torebki foliowe mają bardzo szerokie zastosowanie. Wykorzystuje się je m.in. do pakowania:

  • odzieży, pościeli, ręczników,
  • biżuterii i jej komponentów,
  • małych elementów elektronicznych, złączek, uszczelek, śrubek itp.,
  • artykułów biurowych, piśmienniczych i papierniczych,
  • żywności – pieczywa, słodyczy, produktów sypkich (dotyczy to jedynie opakowań z folii, które mają odpowiednie atesty).

Różnorodność dostępnych na rynku opakowań pozwala na ich kreatywne wykorzystanie i dopasowanie do charakteru produktu, jaki ma się w nich znaleźć. Torebki foliowe można wytworzyć z materiału o różnej grubości i właściwościach, w tym z surowca perforowanego, który zapewnia przepływ powietrza (takie woreczki stosuje się m.in. do pakowania pieczywa). Możliwość wyboru spośród różnych typów zamknięcia oraz dodania eurozawieszek to dodatkowe atuty. Ważna jest również możliwość zadrukowania całej powierzchni folii dowolną grafiką.

Torebki foliowe lub worki celofanowe mogą być ważnym elementem budowania wizerunku firmy. Stawiając na ciekawe, podkreślające walory produktu i wygodne w użyciu opakowania, bez wątpienia zaintrygujesz klientów.